Klacht: Nooit meer corendon

op 24 april 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Op 2 januari een reis geboekt naar Fuengirola van 15 tot 22 april de vertrektijd van 06:30 en de terugvlucht 09:30. Twee weken voor vertrek staat er vertrek 20:15, dit zonder eerdere mededeling van corendon. Telefonisch contact gehad, wordt je onbeschoft behandeld en gezegd dat je de kleine lettertjes maar moet lezen en omboeken kost 33% van de reissom en de totale nieuwe prijs!!!
Drie dagen voor vertrek is ook de terugvlucht verzet naar 23:59, weer gebeld en krijg als antwoord, alles wordt bepaald door K.L.M. Ze zeggen ook 23:59 is nog dezelfde reisdag en hier is niets aan te doen. Wanneer je echter stoelen reserveert staat de terugvlucht 23 april om 0:15, dit is dus wel de volgende reisdag, dIt aangegeven bij de reisleiding ter plaatse, die dit uit zou zoeken, niet dus! je krijgt steeds te horen de terugvlucht is om 23:59 en een copy van de regels. Daar komt ook nog bij dat je het diner niet meer krijgt omdat je bij aankomst een diner hebt genoten, dit bestond uit een koud stuk vlees, drie koude bitterballen en een broodje bezwete kaas!!! Weer aan de reisleiding gevraag om alleen dit te regelen en verder niets te declareren, maar helaas alleen een velletje papier met de regeltjes. Kortom NOOIT meer correndon.

Wanneer ze contact met mij opnemen, excuses aanbieden en een redelijke vergoeding, wat niet hoeft te bestaan uit een korting bij een volgende reis met corendon.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aspbrink