Klacht: Nooit meer corendon

op 05 juli 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Dit jaar voor de 9e keer vakantie geboekt via corendon het is eerst altijd goed bevallen maar de laatste 2 jaar word het steeds meer een zooitje op alle mogelijke manieren proberen ze je zoveel mogelijk geld uit de zak te kloppen en de service die je zou mogen verwachten word steeds minder
Vorig jaar werd onze terug vlucht een dag vantevoren 9uur later gezet we werden hier op het laatste moment via mail over ingelicht hoe laat we bij het hotel opgehaald werden wist niemand we hebben zelf stad en land af moeten bellen om erachter te komen service 0.0
Met als gevolg midden in de nacht aankomen en geen ov meer dus nog maar eens een uurtje of 5 wachten
Er staat bij dat vlucht tijden kunnen wijzigen dat snap ik ook nog wel maar niet zoals de laatste jaren wordt er volop gegoocheld met de tijden je kunt er geen peil meer op trekken ondanks dat ik er met boeken op let het zijn allemaal valse beloftes
Dit jaar zouden we half 11 vliegen tussentijds is het nog een keer een uurtje later geworden dat vind ik nog geen probleem heb een hotel geboekt bij Schiphol zodat ik zeker mooi op tijd ben maar 2 dagen vantevoren werd het plotseling verzet naar 16u20 dus geld voor het hotel ook voor jl uitgegeven kon niet meer geannuleerd worden
Nou voordat we opstegen werd het weer een uur later omdat ze een rolstoel niet het vliegtuig in kregen dit moet je vantevoren regelen en niet als de mensen in stappen
De vlucht is verder goed verlopen maar we kwamen pas om half 1 in het hotel aan alles was al gesloten dus die dag wel afgerekend met de firma corendon maar er helemaal niets voor terug gekregen er moest nog wel zonodig een tussenstop worden gemaakt op een reis van anderhalf uur zodat ze weer ff de provisie meepakken en wij mogen daar 3euro voor een flesje bier afrekenen
Ze hadden ons ook iets aan kunnen bieden voor al het ongemak ook al was het maar een flesje water maar helemaal niets ook geen excuses
De terugvlucht ook weer geen enkel idee hoe laat we opgehaald worden zelfs de avond vantevoren nog niet smiddags hebben we er al om gevraagd nou dat komt er zo over een uurtje te hangen maar s avonds is de vogel gevlogen en nog steeds niets
En dan nog iets over de stoelen waarom moet ik stoelen reserveren en wat is het verschil tussen een stoel van 5 euro of 10 euro die zijn toch allemaal hetzelfde zo word je nog een keer besodemieterd want ik heb een reis geboekt inclusief 2 stoelen maar als je niet extra betaalt zit je zelf links in het vliegtuig en je vrouw 5 meter verderop rechts
Gewoon op een oneerlijke manier zaken doen vind ik dit corendon is een zeer onbetrouwbare reisgenoot gebleken ik kan helaas niet anders zeggen

Als ik een serieuze reactie krijg hierop

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjefke 16-2-2016