Klacht: nooit in voorrraad

op 10 oktober 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij doen al jaren onze boodschappen bij Ah in de Torenstraat ,of in d eeland straat ,en krijgen altijd een melding met korting etc etc . dan zien wij de soepen van Struik staan, 2 halve prijs , Maar dan zijn wij in de torenstaat vandaag 10 october ,en wat denkt u geen een blik struik te zien daar , begrijpen dat niet , en vaak zijn er meer van dat soort producten, Waroom krijgen wij dan de E-mail voor Peter uw Bonus aanbieding ,Wel leuk en fijn als dat er dan aanwezig is in de winkel nee dus ,.

Gewenste Oplossing:

Dat de producten er aanwezig zijn als wij die Bonus E-mail krijgen en wij naar de winkel gaan en het er helelmaal niet aan wezig is , Wij komen vaak 3 keer in de week daar , hebben ook wel eens een gesprek met Murat , die altijd behulpzaam is , maar , wij vinden het gewoon niet leuk , willen wij een paar blikken van Struik halen 2 de halve prijs , zijn die er niet een de struik dan
Met vriendelijke groet , Peter Sloove westeinde 48-J 2512 He Den-Haag telefoon 0684605188 , e-mail peter60 @ziggo.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Sloove