Klacht: nooit in voorrraad

op 10 oktober 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Wij doen al jaren onze boodschappen bij Ah in de Torenstraat ,of in d eeland straat ,en krijgen altijd een melding met korting etc etc . dan zien wij de soepen van Struik staan, 2 halve prijs , Maar dan zijn wij in de torenstaat vandaag 10 october ,en wat denkt u geen een blik struik te zien daar , begrijpen dat niet , en vaak zijn er meer van dat soort producten, Waroom krijgen wij dan de E-mail voor Peter uw Bonus aanbieding ,Wel leuk en fijn als dat er dan aanwezig is in de winkel nee dus ,.

Dat de producten er aanwezig zijn als wij die Bonus E-mail krijgen en wij naar de winkel gaan en het er helelmaal niet aan wezig is , Wij komen vaak 3 keer in de week daar , hebben ook wel eens een gesprek met Murat , die altijd behulpzaam is , maar , wij vinden het gewoon niet leuk , willen wij een paar blikken van Struik halen 2 de halve prijs , zijn die er niet een de struik dan
Met vriendelijke groet , Peter Sloove westeinde 48-J 2512 He Den-Haag telefoon 0684605188 , e-mail peter60 @ziggo.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Sloove