Klacht: nooit geleverd, toch betalen

op 14 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Mijn dochter had in 2016 een boek niet ontvangen, ze heeft dit gemeld per mail (zonder reactie) Aangezien dit boek bij meerdere scholieren niet was ontvangen zijn er op school kopieën gemaakt. maar aan het einde schooljaar staat dit boek wel op de inleverlijst. Ook dit heeft ze weer per mail gemeld (zonder reactie) toen er een factuur met administratiekosten binnenkwam heb ik als ouder gebeld met de klantenservice, gechat op de site van van Dijk meerdere mails gestuurd. ze stellen zich op het standpunt dat ze een mail hebben gestuurd dat de boek(en) opgestuurd zouden zijn, en als we ze niet hadden ontvangen, hadden we eerder moeten reageren…ik heb ondertussen betaald aangezien direct wordt gedreigd met extra kosten van € 40,00. nu zit ik alle mailtjes na te kijken en in het betreffende mailtje staat juist dat betreffende boek niet op voorraad was. wel is later het boek als ebook geleverd (en ook hier is over gemaild) volgens mij halen ze dit allemaal door elkaar. Feit is dat het boek 7051337 biologie deel a nooit bij ons is geleverd!!!

wanneer ik de € 28,50 terug gestort krijg.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 15 september 2017 om 09:22 geantwoord

Beste meneer Slot,

Naar aanleiding van uw eerdere contacten en deze klacht hebben we deze situatie nader bekeken. We willen u echter volledig en juist informeren en willen u hiervoor een bijlage toesturen, wat via dit medium niet mogelijk is. U ontvangt van ons daarom vandaag een e-mail op het opgegeven e-mailadres.

We vertrouwen er op u met het aanstaande e-mailbericht voldoende te informeren.

Vriendelijke groet,
^Gerda
Afdeling Klantenservice

Heeft op 15 september 2017 om 12:32 geantwoord

ik krijg 2 opnieuw uitgeprinte pakbonnetjes met de datum van vandaag waarmee wordt \"aangetoond\" dat van Dijk alles heeft geleverd. Ik heb rechtstreeks de ontvangen mail gedateerd 28 september 2016 gestuurd waarin staat dat boeken nog niet leverbaar waren terwijl nu volgens de pakbonnen deze boeken op 27 september al zouden zijn opgestuurd. allemaal erg vaag maar ja niet gemeld is geen rechten, ondanks dat je niet hebt doorgekregen dat er iets zou zijn opgestuurd moet je wel reageren op het ontbreken hiervan #Kafka

Alle klachten die gemeld zijn door EdwardMcC