Klacht: nooit geleverd product

JCstarreveld op 12 oktober 2017 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

vandaag besteld morgen in huis! nou…… dus niet.
bibabad besteld die (op mijn verzoek) 2 dagen later geleverd zou worden. keurig 1 dag van te voren een mail gehad dat de bezorg tijd de volgende dag tussen 14-16 zou zijn. hierom thuis gebleven. niets ontvangen. na enkele dagen gebeld waar de zending bleef is deze nooit verstuurd.
de woensdag erop wederom een mail gekregen met excuses en dat het bad diezelfde dag nog verzonden is. na 5 dagen gebeld omdat er wederom niets geleverd is! ( steeds 10 minuten in de wacht aan de telefoon) bad zou niet woensdag maar pas vrijdag verzonden zijn (raar nadat er weer een mail van verzending 2 dagen ervoor verzonden is)
je raad het. niet binnen gekregen. donderdag (inmiddels 2 weken na bestelling) weer gebeld!!!!!!!! niets op voorraad en blijkbaar dus ook nooit iets verzonden. nu kreeg ik mijn geld maar terug. lekker makkelijk dit babydump! bedankt voor niets. toch raar dat er verschillende malen met zekerheid gezegd word dat er een zending is gedaan en dan enkele dagen later blijkt dat dit toch niet het geval is

ik wil een bad!!!! en eventueel vergoeding voor het lange bellen/in de wacht staan. ik heb nu 3x een sorry mevrouw heel vervelend gekregen maar vind echt niet dat je zo met je klanten omgaat, en zo niet gemeend in mijn ogen

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Baby-Dump.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Baby-Dump.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Baby-Dump.nl

Heeft op 13 oktober 2017 om 12:25 geantwoord

GEBELD MET KLANT, BIBA BAD WAS HELAAS NIET OP VOORRAAD, WIJ HADDEN DE KLANT HIEROVER INDERDAAD EERDER VAN OP DE HOOGTE MOETEN STELLEN.
NU IN OVERLEG MET KLANT BESTELLING GEANNULEERD EN OPDRACHT GEMAAKT OM AANKOOPBEDRAG TERUG TE STORTEN OP REKENING VAN KLANT. DIT IS METEEN DOORGEGEVEN AAN ONZE FINANCIELE ADMINISTRATIE OM AF TE HANDELEN.

Alle klachten die gemeld zijn door