Klacht: Nooi meer Wehkamp

op 09 juni 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Al meerdere keren heb ik een bestelling gedaan bij Wehkamp. Deze keer wilde ik wat meer kleding bestellen en heb ik het vermoeden dat er wel eea retour moet. Dus koos ik bij het afrekenen voor Achteraf betalen. Leek me handig. Dan betaal ik enkel wat ik heb gehouden.
Wat blijkt? Dat mag ik niet!
Klantenservice gebeld en die gaf aan dat achteraf betalen niet voor iedereen mogelijk is.
Wat zijn dan de selectie creteria?
Dat weet ik niet.
Dus niemand kan mij vertellen waarom ik, met genoeg geld op mijn rekening en nergens schuld, niet achteraf mag betalen bij Wehkamp?
Prima, webshops genoeg!
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Wehkamp! Tot nooit meer ziens!
Heb nu mijn bestelling bij Zalando gedaan. Die doen niet moeilijk over achteraf betalen!

Ik wil gewoon achteraf kunnen betalen en niet als een of andere klaploper worden behandeld. Ik heb nu mijn bestelling bij Zalando gedaan, daar mag ik wel achteraf betalen!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedemiddag, Jammer om te horen dat uw bestelling bij ons niet is doorgegaan, vanwege de betaalvoorkeuren. Ik zou toch graag nog even met u mee willen kijken naar deze kwestie, indien u dat wenst. Zou u in dat geval een kopie van deze klacht willen toesturen naar [email protected]? Daarnaast ontvangen wij graag uw klantnummer en ter verificatie uw geboortedatum, zo kunnen wij direct uw gegevens erbij pakken. Met vriendelijke groeten, webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvia Leunen