Klacht: Non food afdeling Albert Heijn

op 02 mei 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik winkel meestal bij ah XL,wendelaarstraat, Alkmaar. De laatste maanden wordt de non-food afdeling steeds leger, eerst een soort uitverkoop van de artikelen met 50%korting, nu is bijna de hele non-foodafdeling leeg, zonder enige uitleg aan de klanten. Ik heb al enkele keren bij de kassa gevraagd, maar de kassieres wetenhet niet. Omdat het zo lang moet duren zonder dat wij als vaste, trouwe klanten mis grijpen. Je verwacht toch van een XL-winkel dat een grote non-food afdeling niet zo lang leeg staat.
Met vriendelijke groet, W.M. Arnessen

Gewenste Oplossing:

Oplossing: klanten op de hoogte houden en de non-food afdeling zo snel mogelijk herstellen, zodat de klanten niet zo lang mis grijpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Haldenwest