Klacht: non-conformiteit klokradio

Haarlemmermeer op 09 november 2017 over Correct in de categorie Electronica Winkels - ketens

Direct na levering bleek de klokfunctie zich regelmatig te op willekeurige wijze te resetten, ook na elke keer aan-en uitzetten van de radio moest detijd/datum opnieuw aangezet worden. Het product voldoet niet aan de verwachtingen. Er is sprake van non-conformiteit.Gevraagd is om herstel.
In de algemene voorwaarden wordt bij non-conformiteit verwezen naar BW 7 art. 21.
In het tweed lid wordt gesteld dat kosten van retourzending bij non-comformiteit voor rekening komen van de verkoper.Ook het Europese hof heeft zich hierover uitgesproken.
Overeenkomend hiermee is Correct gevraagd om vergoeding van deze kosten. Dit werd geweigerd met verwijzing naar de algemene voorwaarden. Deze verwijzen echter naar een correcte nakoming van artikel 21 van het BW7

Dat Correct zich zal conformeren aan een correcte nakoming van art.BW7:21 zoals vermeld in de algemene voorwaarden, de koop wordt ontbonden en de totale kosten van aankoop en retourzending alsnog worden vergoed.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Correct

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Correct nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door