Klacht: Nokia Lumia 930 niet hersteld in garantie iRMABMAS13729602

Nokia Lumia 930 Alles werkt normaal tot ik contact aantik om te bellen licht van het scherm gaat uit bellen kan gewoon verder maar uit aan knop moet opnieuw gebruikt worden om terug schermlicht te hebben.
Volgens bediende Proximus winkel is het een softwarefout.
Volgens Dynafix is er gebruikersschade en wil het niet herstellen in garantie kostprijs herstelling 155€

wil het toestel hersteld zien in garantie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 jaar geleden - Geachte klant, zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer van de reparatie of het IMEI-nummer van het toestel waar dit om gaat? Uiteraard kijken wij dan graag mee naar wat er precies aan de hand is in uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 15 juni 2016 om 09:30 geantwoord

Geachte klant,
U heeft inmiddels vanuit onze kant een e-mail ontvangen met een uitleg waarom wij uw toestel niet onder garantie kunnen laten herstellen. Mochten hier nog vragen over zijn willen wij u verzoeken dit per e-mail aan ons door te geven zodat wij de vragen nog voor u kunnen beantwoorden.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Raymondviskens@gmail.com