Klacht: Nog steeds periodieke afschrijving Sport1 terwijl die is overgenomen door Ziggo.

op 16 mei 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg elke maand een afschrijving van Sport1 maar nu is dit Ziggo geworden. ik heb ooit een maand abonnement genomen op Sport1.nl maar dit is overgenomen door Ziggo sport, nu schrijft STG ADYEN nog steeds elke maand 9,99 af van mijn rekening in naam van Sport1.
hoe zet ik dit stop?

Gewenste Oplossing:

als de automatische incasso word stopgezet van STG ADYEN.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Adyen

Heeft op 17 mei 2016 om 07:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Martijn Brosi,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan:

http://sport1.nl

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MartijnhtconeM9