Klacht: Nog steeds niks ontvangen en gehoord over levering

op 27 juli 2017 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels

Op 14 juli een jurkje besteld. Geleverd gekregen op 17 juli.
Helaas valt het jurkje klein dus op 17 juli direct retour gestuurd en de track & trace gemaild naar lots of goodies. Op 18 juli hebben zij het jurkje in ontvangst genomen. Vanaf dat moment niks meer gehoord. Gevraagd per mail (2x) wanneer ze het nieuwe jurkje gaan versturen. Geen reactie…. via een pb via fb ook 2x een berichtje gestuurd…ook geen reactie. Waardeloos en totaal niet klantgericht. Heb er alle begrip voor dat de zaken misschien wel wat beter lopen dan vooraf ingeschat maar sluit dan tijdelijk de webwinkel tot je alle achterstand netjes hebt weggewerkt. Ik overweeg nu om zaterdag maar eens verhaal te gaan halen.

Als ik het jurkje heb ontvangen op hele korte termijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lots of goodies

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lots of goodies nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Lots of goodies

4 maanden geleden - Hoi Nathalie, we nemen een retour in behandeling zodra een pakket aankomt. Dit kan 7 werkdagen duren. Gelukkig heb je je jurkje ontvangen op de 29e. We hopen dat je er blij mee bent! xoxo

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lots of goodies in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie Wijsman