Klacht: Nog steeds niets ontvangen

op 07 oktober 2016 over we can make it in de categorie Internetshops - Algemeen

Artikel AR/2016/08/29/6430173/344606/6430179 besteld op 29-08. Ik had een foutief adres doorgegeven dus vanaf half september 4 keer gebeld met het correcte adres en nog steeds niets ontvangen terwijl ze me elke keer zeggen dat het ongeveer 3 dagen zal duren.

Als het pakket geleverd is

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door we can make it in behandeling genomen

Bericht van we can make it

1 week geleden - Vervelend om te horen dat het product niet is aangekomen. Helaas kan ik uw mailtjes niet terugvinden. Ik zou u willen vragen opnieuw contact met ons op te nemen, zo kunnen we ondanks de vertraging de klacht oplossen.

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat we can make it een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

we can make it

Heeft op 11 juli 2017 om 11:08 geantwoord

Vervelend om te horen dat het product niet voldeed aan uw verwachtingen. Helaas kan ik uw mailtjes niet terugvinden. Wij hebben direct opnieuw contact opgenomen met de klant, zo kunnen we ondanks de vertraging de klacht oplossen. Klanten kunnen altijd contact met ons opnemen via de klantenservice, dit is de meest klantvriendelijke manier om klanten te helpen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lore VDV