Klacht: Nog steeds niet verholpen storing van de online inwisseling vanICI PARIS XL giftcard 1 maand na melding probleem!

op 03 augustus 2017 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Beste medewerker,

Met dit bericht wil ik mijn beklag doen over de nog steeds niet verholpen storing met het online inwisselen van de ICI PARIS XL cadeaukaarten. Op de cadeaukaarten staat expliciet dat deze online te besteden zijn.
Inmiddels is het circa een maand geleden dat ik de e-gift kaarten die ik cadeau heb gekregen online wilde inwisselen. Er was toen een storing bij het online inwisselen. Heel jammer want ik heb daardoor mooie aanbiedingen gemist, tijd verknoeid en i.p.v. mooi cadeau uitgezocht te hebben allen maar frustraties rijker. Via een privé bericht op facebook met ICI PARIS XL werd mij beloofd dat dit zou zo snel mogelijk opgelost worden. Nu is er weer een periode van interessante aanbiedingen en wilde ik nog een poging doen de e-gift kaarten in te wisselen.Een maand later blijkt er echter nog steeds geen oplossing te zijn gevonden!!!!!!
Ik wil even kwijt dat ik dat verre van klantvriendelijk vind. Ik voel mij verre van serieus genomen door zo’n megabedrijf als ICI PARIS XL. Volgens mij is nu 1 van mijn 2 bonnen zelfs verlopen. Zelf zal ik niet snel meer een cadeaubon aan iemand geven van ICI PARIS XL. Cadeau levert alleen maar frustraties op. Je bent gebonden aan de winkels terwijl er uitdrukkelijk op de bonnen staat dat ze online kunnen worden besteed.

Een storing zou toch sneller verholpen moeten zijn.
Graag zou ik horen welke datum dit probleem opgelost zou zijn en hoe het nu moet de inmiddels waarschijnlijk verlopen cadeaubon.
Hartelijke groet,

Jeanine Heppe (heppe@zeelandnet.nl)

Wanneer belofte van ONLINE inwisselen binnen 1 week wordt nagekomen. Ook van de inmiddels buiten mijn schuld verlopen cadeaukaart van 15 euro.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door heppe@zeelandnet.nl