Klacht: Nog steeds niet opgelost

op 12 juli 2016 over we can make it in de categorie Internetshops - Algemeen

Vorige week klacht gemeld over een verkeerd geleverde case. Kreeg een mail van ene Robbie die het zou oplossen. Ik moest een foto van het verkeerd geleverde artikel en van de bon naar hem mailen. Dat heb ik direct( binnen een uur) gedaan. We zijn nu al weer bijna een week verder en heb nog steeds geen reactie of oplossing ontvangen. Ik snap niet wat er nu zo ingewikkeld aan is; stuur me gewoon het goede artikel. En als dat er niet meer is mijn geld terug

Dat ze vandaag de goede case versturen of dat ze vandaag mijn geld terugstorten. Ben er inmiddels wel klaar mee.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door we can make it in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat we can make it een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

we can make it

Heeft op 14 juli 2016 om 10:23 geantwoord

Beste heer van Straaten,

Wij hebben ondertussen veelvuldig contact gehad over de mail. Ik heb u inderdaad gevraagd om uw aankoopvoucher of bevestigingsmail. Deze heb ik echter nooit van u mogen ontvangen. Zou u zo vriendelijk willen zijn deze in reactie op mijn laatste mail nog één maal toe te sturen, zodat ik uw terugbetaling zo spoedig mogelijk kan verzorgen?

Alle klachten die gemeld zijn door Rvs1977