Klacht: nog steeds niet kunnen bellen

op 11 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 9-07 is er geld van mijn rekening afgeschreven voor een sim only abbonement met nummerbehoud nu bijna een maand later kan ik nog steeds niet bellen en gebeld worden. al meerdere keren gebeld met simpel. ik kan alleen maar zeggen ze hebben in elk geval de goede naam voor hun bedrijf gekozen simpel want een simpele oplossing kunnen ze niet bedenken

Gewenste Oplossing:

dat ik kan bellen en gebeld worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

5 jaren geleden - Beste klant, Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jade1990