Klacht: Nog steeds niet af!!

op 26 mei 2016 over Superkeukens in de categorie Keukenleveranciers

Wellicht onbelangrijk detail maar ik heb 3 jaar gespaard voor een nieuwe keuken. Afgelopen zomer ben ik serieus op zoek gegaan naar mijn droomkeuken. Ik had hierbij 2 grote wensen: een apothekerskast en een cooker. Voor de kerst heb ik bij Superkeukens Gouda de offerte getekend. Al bij het eerste gesprek en ook bij alle andere gesprekken daarna heb ik aangegeven op welke dag (de donderdag in de voorjaarsvakantie) de werkzaamheden moesten gaan plaatsvinden. Ik heb mijn keuken al ruim voor de kerstvakantie besteld.
Doordat ik meerdere keren gebeld heb (ik heb inmiddels geleerd dat assertiviteit is noodzakelijk om je keuken geplaatst te krijgen) is de keuken 1 dag na planning geplaatst. Echter, hij is niet afgemaakt!!
Ondanks diverse pogingen voor afspraken worden deze of niet nagekomen of de spullen zijn er niet of wat dan ook. De monteur schreef gisteren gewoon letterlijk: ‘ik ga morgen in ieder geval iets anders doen’. Dit terwijl ik voor de zoveelste keer mijn agenda had leeggemaakt. Let wel: ik ben een alleenstaande moeder met drie kinderen en een bijna full time baan!

Nu wordt van mij verwacht dat ik morgen dus weer thuis ben om spullen te ontvangen en mag ik hopen dat donderdag mijn keuken afgemaakt wordt. Dit terwijl de keuken niet aan mijn wensen voldoet. Door een hele rare manoeuvre is namelijk op het allerlaatste moment de apothekerskast uit de tekeningen verdwenen. Dit heb ik niet door gehad en het is mij ook niet verteld. De verkoper wist immers dat dat 1 van mijn wensen was.
Doordat de nu geplaatste kast breder is dan de apothekerskast en doordat ik geen installatietekening heb ontvangen is de bedieningsknop van de mechanische ventilatie achter de kast terecht gekomen.
En had ik u al verteld dat er zodanig gewerkt is dat mijn stucwerk beschadigd is? Dat is normaal, aldus de monteur…
En had ik u ook al verteld dat de monteur het normaal vindt om dikke potloodstrepen (die niet te verwijderen zijn met een doekje of gum) op mijn nieuwe stucwerk te zetten? Waarom geen gewoon dun streepje???

- de keuken volgende week donderdag daadwerkelijk afgemaakt wordt.
- de keuken aan de bovenzijde afgewerkt wordt
- de keuken aan de onderzijde afgewerkt wordt
- de keuken aan de zijkant afgewerkt wordt
- de beschadigingen in mijn stucwerk hersteld wordt
- de beschadiging op de kast ofwel onzichtbaar hersteld wordt ofwel de kast vervangen wordt
- het ontbrekende kastdeurtje geplaatst wordt
- een deurtje met daarin een luchtbel vervangen wordt
- het werkblad aan de achterzijde bij mijn ramen afgewerkt wordt met 3 stukjes 'werkblad' (zelfde materiaal)
- beschadiging aan de la (waar bestek in ligt) onzichtbaar gerepareerd wordt ofwel de la vervangen wordt
- beschadiging in koelkast gerepareerd wordt dan wel koelkast vervangen
- ik excuses krijg voor al het leed wat ik heb.
- al het afval wat nu nog geproduceerd wordt door de monteurs wordt afgevoerd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Superkeukens over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Selma1974