Klachten over Superkeukens

Heeft u een klacht over Superkeukens? Wij zien u graag tevreden koken aan uw keuken en vinden het dan ook heel vervelend dat u een klacht over Superkeukens... Lees meer >

12% van alle klachten opgelost. Nog 42 klachten nodig voor een plaats in de categorie Keukenleveranciers

12%
8 klachten gemeld
5 openstaande klachten
2 klachten in behandeling
1 klachten opgelost
1.2 /10
5 stemmen
5

Tijdslijn

Wij hebben in oktober 2017 een keuken gekocht bij SUPERKEUKENS VRIEZENVEEN, deze keuken is in januari geplaatst maar was niet compleet. De 2 bijbestelde flessenkasten, handgrepen, plinten, bovenplaten, inbouw vuilnisbak, a.b. verlichting, waren er niet bij en zouden... Lees meer

Niet afgewerkte lichtlijst

Klacht van op 07 februari 2018 over Superkeukens in de categorie Keukenleveranciers

In Mei 2017 hebben wij onze keuken geleverd gekregen van superkeukens, vervolgens zelf keuken geplaatst. Bij het plaatsen bleek dat er een passtuk voor de bovenkastjes miste, de reactie van superkeukens Horst, “hier kan geen passtuk geplaatst worden, daar is... Lees meer

Onopgeloste schade vloer na bezorgen

Klacht van op 17 januari 2018 over Superkeukens in de categorie Keukenleveranciers

Eind oktober keuken laten bezorgen. Diverse beschadigingen gemeld, wordt opgelost volgens bezorgers. Vaatwasser beschadigd, inmiddels omgeruild. Front beschadigd, inmiddels omgeruild. Prima zoals het hoort toch? Bij bezorgen is ook de vloer beschadigd. Kan gebeuren geen probleem. Echter nu drie maanden... Lees meer

Niet nakomen afspraken

Klacht van op 03 november 2017 over Superkeukens in de categorie Keukenleveranciers

Na behoorlijk wat problemen met superkeukens te hebben gehad, werden bijna alle klachten niet serieus genomen door verkoper Patrick. Uiteindelijk zelf alles moeten oplossen. We hadden een beschadigde kast. Meneer weigerde een financiële tegemoetkoming te geven en er moest perse... Lees meer