Klacht: Nog steeds niet aangesloten!

op 07 juni 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

De afgelopen maanden heb ik op financieel vlak wat probleempjes gehad en zo is er onder andere bij Tele2 een betaal achterstand ontstaan. Deze werd uit handen gegeven aan Bos incasso en deze heb ik inmiddels allemaal netjes betaald. Ik ben weer helemaal bij.

Nu het volgende, op chronologische volgorde:
25 mei heb ik de volledige betaling aan Bos incasso gedaan. De betaling is 26 mei ontvangen door Bos. 27 mei heeft Bos incasso het dossier gesloten en jullie hiervan een bericht gestuurd.
29 mei heb ik jullie gebeld met de vraag wanneer ik weer een heraansluiting kan verwachten. De uiterst vriendelijke klantenservice gaf aan dat ik rekening kon houden met een doorloop tijd van 3 werkdagen.
31 mei, ik heb jullie weer gebeld, na lang wikken en wegen kreeg ik wederom het advies even geduld te hebben tot vrijdag 2 juni. Dit heb ik gedaan en op 2 juni heb ik jullie weer gesproken…. Nu werd ik weer terug doorverwezen naar Bos incasso, zij zouden het e.e.a. niet goed hebben afgesloten. Affijn, ik Bos weer gebeld maar die gaven aan dat ze niets meer konden doen aangezien het dossier al gesloten was.
Weer gebeld met jullie en te horen gekregen dat morgen (zaterdag 03-06) de laatste van de vijf maximale werkdagen zou zijn en ik dan een ‘ticket’kon laten aanmaken richting de financiele administratie.

Zaterdag 03-06… wederom gebeld en een ticket laten aanmaken.
In verband met de pinksterdagen gewacht tot dinsdag 06-06. Weer gebeld… natuurlijk weer zonder een zinnig antwoord… ‘U moet toch echt bij Bos incasso zijn’. Nou NEE dus. Jullie administratie is een rot zooi en jullie hebben een probleem, daar hoef ik niet langer de dupe van te zijn.

Ik heb nu meerdere (zeker 8) telefonische meldingen gedaan, een klachtenformulier ingevuld, een ticket laten aanmaken en uitgebreid met jullie webcare team zitten babbelen op facebook chat. Ik ben het ZAT nu.
Niemand kan me verder helpen en zelf even contact zoeken met Bos incasso doen jullie niet.

Willen jullie werkelijk vertellen dat er absoluut NIEMAND binnen jullie organisatie zit die even een factuur kan checken en dan alles weer in orde brengen? Moet er serieus een programma als Radar aan te pas komen om in die logge organisatie van jullie beweging te krijgen?

Ik heb met een hoop telco’s te maken binnen mijn vakgebied, jullie mogen blij zijn met momenteel de persoonlijk gedeelde eerste plaats van KUTproviders samen met Online.nl.

Wellicht dat dit openbare bericht nog iets teweeg brengt maar de hoop op een snelle oplossing is bij mij in elk geval volledig verdwenen.

…Omdat het kan… M’n NEUS! zorg eerst maar eens dat jullie de administratie op orde krijgen.

Mocht er een reactie gegeven willen worden vanuit TeleNEE, dat mag als reactie op dit bericht, mijn telefoonnummer of mijn email.

Als ik gewoon weer aangesloten wordt, er is betaald, ik ben helemaal bij.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MariusVK