Klacht: Nog steeds na 4 weken geen geld terug

op 23 februari 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb op 27 januari een TV besteld en die zou de volgende dag bezorgd worden door DHL maar dit is niet doorgegaan omdat hij kwijt geraakt is.
Omdat wij geen TV hadden heb ik na heel vaak gebeld, gemaild en geapt te hebben een 2e TV betaald en die konden we wel gelijk meenemen maar ik heb wel zwart op wit laten zetten dat ik na een week mijn geld weer terug gestort moet krijgen en nu nog na een aantal keren contact te hebben gehad heb ik nog steeds mijn geld niet ik heb ze maandag gebeld en gezegd dat als ik het niet binnen 24 uur niet op mijn rekening heb dat ik dan de krant erbij zou halen en dit er in zou laten plaatsen maar dat kon hij niet beloven vandaar dat ik u nu benaderd.
Het moet gewoon afgelopen zijn en ik moet gewoon mijn geld terug krijgen het is nu bijna 4 weken.
Ik kwam er vaak maar dit keer was het erg opdringerig en dit is dan ook voor het laatst dat ik daar kom.

als ik mijn geld terug heb en excuses en iets extra voor mijn kosten van de telefoon ergernis appjes mailen en weer terug naar de zaak om er over te praten waar je amper de gelegenheid voor kreeg.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 21 maart 2017 om 08:45 geantwoord

Heeft op 21 maart 2017 om 09:47 geantwoord

Het geld is terug gestort maar een excuus ho maar.

Alle klachten die gemeld zijn door Rina Seure