Klacht: Nog steeds is de vaatwasser niet geleverd

MevrouwDerks op 06 september 2021 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kreeg een sms vanochtend dat de vaatwasser tussen 09.30 en 09.35 geleverd zou worden .
Iets later kreeg ik bericht dat de chauffeur rond 9.45 zou arriveren .
Na een uur heb ik gebeld naar het bedrijf en kreeg een dame die ging contact zoeken met de chauffeur en dat lukte niet. Weer na een uur weer gebeld of ze al iets wist ze zou er achteraan gaan en terug bellen.
Na een half uur heb ik toen zelf maar weer gebeld en kreeg een jongeman aan de lijn die heel slecht Nederlands sprak (Klaag of iets wat erop lijkt heet hij)die vertelde dat het al afgeleverd was ,ik zei dat kan niet ik ben geen minuutje weggeweest.Na weer wachten vroeg hij de kleur van de huisdeur en wat ik aan had ( de kleur) erg raar vind ik maar heb het gezegd .Weer wachten en toen ging hij vertellen dat de chauffeur eerst een andere route ging afmaken en daarna naar mij komt (waarschijnlijk half 3 ) Heb daarna weer jullie telefoonnummer gebeld en kreeg een dame die het ook een raar verhaal vind en die schijnt contact met de chauffeur gehad te hebben en zij vertelde dat hij om 13.10 uit Rijswijk direct naar mijn huis komt.
Dit kost mij een hele dag terwijl jullie mailen of sms’en dat er een half uur voor aankomst een berichtje sturen
Ik ben nu al een meer dan een halve dag aan het wachten en bellen en van mijn werk bellen ze ook waar ik blijf want daar is het erg druk
Ik hoop dat jullie er iets meedoen .
Met vriendelijke groet, Jeanette Derks, Joh. Meulsteestraat 30, 3065HC Rotterdam

Dat ik zo snel mogelijk die vaatwasser krijg en niet nog eens uren moet wachten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 13 september 2021 om 11:17 geantwoord

Goedemorgen,

Vorige week maandag was er inderdaad een probleem dat er wat koeriers zich hadden afgemeld. Er zijn koeriers die dubbele route's hebben gereden. Wat wij zien is dat u vaatwasser inmiddels ook is geleverd. Na telefonisch overleg is dit ook door bevestigd. Onze excuses voor de onduidelijkheid over deze levering.

Sandra
Dynalogic WeCare-team

Alle klachten die gemeld zijn door MevrouwDerks