Klacht: Nog steeds in verwerking

op 30 november 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

op 27-11 iets besteld en direct betaald. het is nu 30-11 en de bestelling staat nog steeds op “in verwerking”
er is nergens een mogelijkheid om te bellen wat de status is van de bestelling.
site is ondoorzichtig qua besteltijden
concreet: ik wil weten wanneer ik mijn bestelling kan ontvangen. deze uiterlijk 2-12 nodig anders hoeft het niet meer

reactie op wanneer ik de bestelling kan verwachten. heb deze uiterlijk 2-12 nodig anders hoeft het niet meer.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 30 november 2016 om 21:20 geantwoord

Beste klant,

Bedankt voor het winkelen bij ons!

Uw bestelling bevindt zich op dit moment in de verwerkingsfase en zal uiterlijk 2016-12-11 worden verzonden via Expedited. Het duurt normaal gesproken 3-5 werkdagen voordat de zending aankomt.

De totale levertijd bestaat uit zowel de verwerkingstijd als de verzendtijd. Op onze website verschijnt de verwerkingstijd op de productpagina, direct boven de knop 'In Winkelwagentje'. Zie voor meer informatie de volgende link.

Zodra we uw bestelling verzenden, sturen we u een e-mail met daarin de naam van de koerier en een trackingnummer voor de zending ter referentie.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

Joey
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door ejdpskn