Klacht: Nog steeds het geld niet terug!!

op 28 juni 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb 13 juni 2 pakketten tegelijk teruggestuurd naar Wehkamp en nog steeds het geld niet terug van 3 artikelen.
Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Om gek van te worden!
Het enige wat je krijgt te horen is dat je 21 dagen moet afwachten ipv 14 dagen.
Ik heb de vorige keer een maand moeten wachten en ben dat dit keer niet van plan.
Misschien een keer het personeel controleren?

Ik wil gewoon dat de artikelen teruggestort worden inclusief 2x de verzendkosten van de pakketten omdat ze allebei volledig terug zijn gestuurd, zodat ik mijn account kan opzeggen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 28 juni 2016 om 21:37 geantwoord

Goedenavond Linda,

Vervelend dat je het geld van 3 artikelen nog niet terug hebt ontvangen.

Momenteel staat er nog twee artikelen op 'geleverd'. Heb je deze behouden of zijn deze ook op 13 juni geretourneerd? Zo ja, raden we je aan om het formulier welke eerder per e-mail is gestuurd in te vullen en op te sturen zodat de factuur gecorrigeerd kan worden.

Excuses voor het ongemak en een prettige avond.

webcareteam wehkamp

Bericht van Wehkamp

8 maanden geleden - Goedemorgen Linda, Ik vind het echt heel vervelend dat je artikelen nog niet retour verwerkt zijn. Ik kan je alleen maar vragen om nog even geduld te hebben. We werken hard om de achterstand weg te werken. En ik vertrouw erop dat het allemaal in orde komt. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Heeft op 07 juli 2016 om 10:52 geantwoord

Ik heb 13 juni 2 pakketten op laten halen van Wehkamp.
Beide pakketten zijn volledig retour gegaan.
Hiervan zijn 3 artikelen niet als retour geboekt.
Het gaat om een bedrag van bijna €170 excl verzendkosten en opgelopen rente inmiddels.
Op de site van Wehkamp staat dat de verwerking 14 dagen kan duren.
Ik heb dit afgewacht, maar helaas is dit na die 14 dagen niet gebeurd. Ik heb contact gezocht met Wehkamp via mail en telefonisch.
Ik kreeg te horen dat ik 21 dagen moest wachten omdat ze een achterstand hebben.
Dit heb ik gedaan met tegenzin, omdat dit niet de eerste keer is dat het fout gaat,
Na 21 dagen heb ik gebeld, gemaild en berichten gestuurd via social media, maar helaas ben ik hier niks mee opgeschoten.
Uiteindelijk heb ik via Facebook bericht gehad (die erg onbeschoft was) dat het binnen 2 werkdagen opgelost zou worden en het geld teruggeboekt zou worden.
Maar zoals te verwachten bij Wehkamp is dit niet gebeurd.
Inmiddels zijn we weer een paar dagen verder en krijg ik herinneringen dat ik moet betalen.
Via de telefoon kreeg ik te horen dat ik teruggebeld zou worden.
3 x raden, niet gebeurd.
Nu vertellen ze mij net aan de telefoon dat ik weer een week moet wachten..
Wehkamp is de retouren kwijt geraakt, maar ik ben de dupe.
Dit brengt veel stress met zich mee

Bericht van Wehkamp

8 maanden geleden - Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat dit allemaal niet is gebeurd. Er is inderdaad een achterstand in de retourverwerking en de informatie die je is medegedeeld klopt. Dit kan momenteel 21 dagen duren. Mijn collega adviseerde je eerder al een vermiste retour formulier in te vullen. Onze vraag is of je dit ook gedaan hebt. Zo niet, dan adviseren we je dit alsnog te doen zodat mijn collega's dit direct kunnen oppakken. Je mag de informatie die gevraagd word ook mailen naar: vermistretour@wehkamp.nl Vergeet niet hierbij ook het klantnummer te vermelden. Maak je geen zorgen over enige betaalherinneringen deze mag je in dat geval als niet verzonden beschouwen. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door wehkampsucks