Klacht: nog steeds geld van de rekening afgeschreven ondanks opzegging en terugsturen produkten

op 26 augustus 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

global blijft de domiciliering aanbieden aan de bank en heeft op die manier 48.50 euro van mijn rekening afgehaald. De producten zijn reeds enkele maanden geleden teruggestuurd. probleem is dat we de domiciliering niet zelf kunnen stopzetten, maar ik eis mijn geld terug: desnoods dien ik klacht in .

BIJ STOPZETTING DOMICIEL EN DE TERUGBETALIND DOOR GLOBAL CONNECT;

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 28 augustus 2017 om 15:51 geantwoord

28-Aug-2017, patricia cosemans, per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door rudi machiels