Klacht: nog steeds geen reclamefolders

op 14 september 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik vorige maand alweer een klacht had ingediend over het niet bezorgen van reclamefolders, probeer ik het nu nogmaals. Ook op hun eigen website heb ik een klacht gezet, maar nog steeds geen folders ( die met kruidvatfolder erin) Dit duurt al maanden. Het andere pakket wordt dan nu wel bezorgd , maar die ene niet. En dan zegt spotta : u kunt ook een app downloaden, waarop u de wekelijkse aanbiedingen kunt lezen maar ik vind dat niet prettig lezen, veel te klein. Ik zie hier op straat bezorgers lopen met het betreffende pakket, maar ons huis schijnen ze niet te kunnen vinden. Het betreft de Peijerstraat 146 in Echt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik gewoon alle reclame in mijn brievenbus krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 17 september 2018 om 11:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Helaas is er momenteel geen bezorger voor uw wijk, waardoor het folderpakket tijdelijk niet bezorgd wordt.

We zijn druk bezig om een bezorger te vinden. Dit doen we onder andere met de inzet van flyers en advertenties.

De bijbaan folders bezorgen is het meest interessant voor jongeren. Nu het met de economie beter gaat hebben de jongeren ook veel meer keuze uit bijbanen.

Dat maakt het voor ons lastig om een nieuwe bezorger te vinden.

In de tussentijd hoeft u geen voordeel te missen. De folders kunt u namelijk online bekijken via Spotta.nl en in de gratis app. Elke zondag staan de nieuwe folders online.

Mocht u nog iemand weten in uw omgeving die wat bij wil verdienen dan horen we dat graag!

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid1905