Klacht: Nog steeds geen nalevering

op 19 september 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bijna 3 weken wachten op een nalevering met een pakket met maar 5 producten. 2 wiskunde boeken , 2 rekenmachines en een passer, ik wil ze voor 23 september in huis en niet een dag later. Klantnr . DH3383.

Gewenste Oplossing:

Alles voor 23 september in huis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 26 september 2017 om 08:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Louis,

Inmiddels hebben wij merendeels van je naleveringen geleverd! Wij hopen dat je deze zending in goede orde hebt ontvangen.

Helaas hebben wij het artikel \"Maped passer met stop systeem\" (artikelnummer 8014011) niet mee kunnen leveren. Dit artikel gaan wij deze week leveren.

Sorry voor het ongemak!

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice VanDijk

Heeft op 27 september 2017 om 13:57 geantwoord

Passer nog steeds niet geleverd

Bericht van Van Dijk Educatie

1 maand geleden - Beste Louis, Je passer is gister overgedragen aan Post NL. Je hebt hier ook een e-mail over ontvangen. Vriendelijke groet, Annemiek Afdeling klantenservice VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door LouisLI