Klacht: nog steeds geen geld terug

op 28 januari 2014 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

ik heb comfortisse bra 29 december besteld en betaald via ideal achteraf toch besloten het niet te houden en het geweigerd aan de deur,9 januari is het pakje bij selektvracht de deur uit gegaan naar tommy teleshopping,ik heb ze gebeld en mij was verteld dat het pakje bij hun binnen is gekomen moest me rekening nummer doorgeven en het zou binnen een paar dagen teruggestord worden,aangezien er maar niks kwam, een mail gestuurd omdat als we bellen zo akelig lang in de wacht staan en dat kost veel aangezien het een 0900nummer is,op de mail duurde ook wel effe voor er reactie kwam,kreeg 20 januari een mail dat het inmiddels overgemaakt en met een paar dagen zichtbaar zou zijn op me rekening, het is er nog steeds niet.

dat het geld teruggestord word zsm

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 28 januari 2014 om 09:32 geantwoord

Uit onze administratie blijkt dat het aankoopbedrag reeds is bijschreven omstreeks 21 januari jl.

Alle klachten die gemeld zijn door digna