Klacht: nog steeds geen geld ontvangen na retouneren product.

op 06 juli 2016 over Woonexpress in de categorie Meubelwinkels

Ik en mijn vriendin hadden een kleed gekocht echter thuis vonden wij dat het kleed niet mooi bij de rest van onze inrichting stond. Ik heb toen het kleed retour gebracht, bij aankomst vertelde ze dat ze geen bedragen hoger dan €100,- direct terug geven. Ze zouden het geld binnen 10 werkdagen overmaken naar mijn rekening. Inmiddels zijn wij bijna een maand verder en ik heb nog steeds geen geld gezien, ik heb inmiddels 5 keer gebeld maar ik krijg steeds te horen dat het geld z.s.m. wordt overgemaakt en dat ze er zo niks aan kunnen doen en dat ik er maar op moet wachten.

Ik wil mijn z.s.m. geld ontvangen, ik zal nooit maar dan ook nooit meer een voet binnen de Woonexpress zetten.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonexpress over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonexpress in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonexpress een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonexpress

Heeft op 07 juli 2016 om 09:39 geantwoord

Beste heer Buijs,

Wat vervelend dat de terugbetaling langer dan normaal op zich heeft laten wachten. Ik heb de situatie even nagekeken en het was administratief niet helemaal goed verwerkt. Inmiddels hebben we het bedrag met spoed overgemaakt en dit zal dan ook vandaag op de rekening zijn bijgeschreven.

Onze excuses voor het ongemak!

Sanne - Webcare Woonexpress

Alle klachten die gemeld zijn door florisbuijs