Klacht: nog steeds geen folders in plastic

op 06 september 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb nog steeds geen folders ontvangen aan de Piet Heinlaan.

Voor mijn ouders aan de Kastanjelaan was de schok nog groter, kregen de coördinator aan de deur, deze belde mij diezelfde dag ’s middag op met de mededeling dat ze geen folders krijgen omdat in de computer staat dat ze op hun adres geen folders willen. Hij zegt dat dit niet kan worden veranderd, dus eventuele volgende bewoners zullen dan ook geen folders
ontvangen (zag hem naar de bezorgster toelopen en deze heeft dus nog alle macht om de folders te bezorgen waar alleen zij wil)

Gewenste Oplossing:

Als er een goede oplossing komt voor alle problemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 september 2018 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Meneermevrouw,

bedankt voor uw mail.
Duidelijk verhaal.

Ik ga met uw verhaal aan de slag en kijken wat ik voor jullie kan betekenen.
Graag ontvangen wij nog de adresgegeven van uw ouders, dan kan ik deze toevoegen aan de melding, en ook hun adres direct bekijken.

Bedankt voor uw reactie.
Alvast een fijn weekeind gewenst.

met vriendelijke groet,

Medewerkster Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Antje Hinderkien