Klacht: Nog steeds geen Engels boek voor mijn zoon.

op 15 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Mijn zoon zit in de vierde van het atheneum. Zijn boeken kwamen vier dagen voor het begin van zijn eerste schoolwerk na de vakantie. Wij hebben op tijd besteld. Helaas ontbrak het boek Success upper-intermediate workbook. Nog steeds is dit niet nageleverd. Een aantal keren gebeld, meerdere malen beloftes door telefonisten die niet zijn nagekomen. 1 mail van van dijk dat ze binnen een week zouden naleveren. Ook dat klopt dus niet.
Vandaag geprobeerd van Dijk te bellen. Ze nemen gewoon de telefoon niet meer op.

Mijn zoon zijn studieboek Success upper-intermediate workbook heeft en hij zijn lessen kan volgen en thuis kan studeren. In het media bericht wat ik vond geeft van Dijk de late bestelling van scholieren en een gebrek aan uitzendkrachten de schuld. Ik zou excuses willen en dat van Dijk de schuld bij hun eigen bedrijfsvoering legt en niet bij externe factoren.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 15 september 2017 om 11:06 geantwoord

Beste mevrouw ter Beek,

Het artikel '7022965 Success upper-intermediate workbook' heeft een verschijningsdatum van 28 september 2017 bij de uitgever en is daarom nog door niemand ontvangen. Het artikel is nog niet gereed bij de uitgever en nog niet door VanDijk ontvangen om uit te kunnen leveren aan onze klanten.

Zodra de uitgever deze titel bij VanDijk aflevert, versturen wij deze zo spoedig mogelijk aan alle betreffende leerlingen.

We vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
^Gerda
Afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door anjatb