Klacht: Nog steeds geen boeken ontvangen, en geen goede service

op 05 oktober 2016 over Studystore in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 4 weken geleden 3 boeken bij jullie besteld. 2 hiervan moeten nog steeds binnenkomen. Bij 1 boek is de bezorgdatum onbekend, en bij de andere word deze steeds verlengt, terwijl er eerst stond uiterlijk 23 september. Ik vind dit zeer slecht. Toen ik jullie wilden bereiken, kreeg ik geen gehoor (stond meer dan een kwartier in de wacht en toen heb ik maar opgehangen), en mijn e-mail wordt ook niet beantwoord. Kortom, slechte service.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als jullie snel reageren en een goede oplossing voor me hebben. Ik heb de boeken namelijk snel nodig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studystore nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 17 oktober 2016 om 10:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sabine B.