Klacht: Nog steeds geen boeken

op 13 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 13 september 2017 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Louis,

We zijn deze week begonnen met onze naleveringen. We doen ons uiterste best om alle nog niet geleverde artikelen aan onze klanten te leveren. Wanneer wij je zending overdragen aan PostNL, ontvang je hierover van ons bericht.

Onze welgemeende excuses voor de vertraging, we werken keihard om te zorgen dat je naleveringen zo spoedig mogelijk jouw kant op komen.

Vriendelijke groet,
Gerda
Afdeling Klantenservice

Heeft op 19 september 2017 om 17:29 geantwoord

Voor 23 september in huis

Alle klachten die gemeld zijn door LouisLI