Klacht: Nog steeds betaling verschuldigd

DonnaN op 11 december 2019 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had een bed besteld bij otto echter hielden ze zich niet aan hun beloftes en had ik een verdrietig kind omdat de bestelling ook nog eens beschadigd binnen kwam en incompleet.

Nu inmiddels 4 weken later en 100 contact momenten verder mey OTTO en meerdere beloftes.
Staat er nog steeds een groot bedrag bij mijn account open terwijl hij allang retour is gegaan.

Ik accepteer dit niet meer en ga mijn rechtsbijstand inschakelen.

Gewenste Oplossing:

Dat er nu is serieus met een klacht ondergaan word ik ben nog nooit zo laks door een bedrijf geholpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 11 december 2019 om 07:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

DonnaN

Heeft op 11 december 2019 om 08:38 geantwoord

Het is geen oplossing maar uitstel van hun kant continu.

Alle klachten die gemeld zijn door DonnaN