Klacht: Nog salaris van 2 werkdagen tegoed

op 09 augustus 2016 over Adecco in de categorie Uitzendbureaus

Ik heb vorige week 2 dagen bij een hagel schadecentrum in Eindhoven gewerkt via Adecco. Het zou gaan om een tijdelijke functie als receptioniste voor 3 maanden. Nou bleek het in de praktijk al helemaal niet een receptionele functie te zijn, maar meer als een soort van schade expert, terwijl ik helemaal geen verstand van auto’s heb. Nadat ik 2 dagen afgesnauwd werd door mijn manager, die het vanwege de grote drukte allemaal niet aankon, heb ik Adecco verwittigd dat ik er per direct mee zou stoppen. Er werden geen excuses aangeboden voor het geven van verkeerde inlichtingen, en werd alleen gezegd dat ik zeer negatief was over het geheel. Dat dan daar aan toe, maar toen ik net probeerde in te loggen op mijn Adecco account om de 2 gewerkte dagen door te geven, zag ik tot mijn verbazing dat ze mijn account al afgesloten hebben. Ik kan daardoor dus niet de 20 uur die ik gewerkt heb doorgeven, terwijl ik wel recht heb op betaling. Ik ben nog nooit zo behandeld door een uitzendbureau, en zal deze dan ook nooit aanraden aan anderen.

Betaling van de 20 uur die ik gewerkt heb.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Adecco over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adecco in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adecco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adecco

Heeft op 11 augustus 2016 om 08:29 geantwoord

Vanuit vestiging contact gezocht met mevrouw. Volgende terugkoppeling vanuit contactpersoon. 'Woensdag telefonisch gesproken en mevrouw gaf aan dat vooral het feit dat ze haar uren niet kon indienen vervelend vond. Uiteindelijk heb ik voor haar een nieuw wachtwoord aangevraagd via Adtime zodat ze haar uren kan indienen. Daar was ze erg blij mee. Vervolgens heb ik haar verhaal over de klant en haar werkzaamheden/problemen op de werkvloer aangehoord en er op gereageerd dat wij er zelf rekening mee gaan houden in de toekomst. Uiteindelijk hing ze de telefoon op met het antwoord dat ze in de toekomst zeker de website van Adecco in de gaten gaat houden en dat wij haar op dit moment goed geholpen hebben. Ze weet dat ze altijd ons kan bellen mocht ze vragen of problemen hebben.'

Adecco Quality & CSR

Alle klachten die gemeld zijn door Silvietje28