Klacht: nog probleem op display disconnect

op 29 augustus 2016 over Batavus in de categorie Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Batavus Monaco fijne fiets, alleen nog uitvallen en op display komt
te staan disconnect, is al 4 X bij dealer geweest maar probleem blijft,
zo geen BATAVUS meer.

Gewenste Oplossing:

als u met een goed voorstel komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Batavus

Reactie van de melder van de klacht kalaas1948

1 jaar geleden - laat Batavus is met een goede oplossing komen, als ik de klachten lees doet BATAVUS niks er mee.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Batavus in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Batavus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Batavus

Heeft op 31 augustus 2016 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Vink,

Hartelijk dank voor uw bericht en uw keuze voor een Batavus Monaco E-go.
Vervelend om te moeten lezen dat u niet probleemloos van de fiets kunt genieten.

Wij kunnen de klacht op afstand niet goed beoordelen.
Onze dealers zijn onze ogen en oren, zij kunnen de klacht beoordelen.
Het lijkt er echter op dat de dealer u nog niet voldoende heeft kunnen helpen.
U kunt uw klacht opnieuw voorleggen aan uw dealer.
Ook mag u ons mailen met het framenummer, dealernaam en aankoopdatum.
In dit laatste geval verloopt het contact via info@batavus.com.
Wij menen u hierbij eerst voldoende op weg te hebben geholpen en sluiten de klacht.

Met vriendelijke groet,
Batavus B.V.
Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door kalaas1948