Klacht: Nog nooit reclame folders ontvangen

op 19 september 2016 over Spotta in de categorie Reclame

In al de 7 jaren die ik op het huidige adres woon heb ik nog nooit het reclame pakket in plastic ontvangen. ik heb geen sticker op de brievenbus. Of wordt het niet in elke wijk bezorgd?

Als wij de reclame folders ook krijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 november 2016 om 13:27 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

Alle klachten die gemeld zijn door s.smeets