Klacht: Nog niet ontvangen

op 17 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15-05-2012 de betreffende batterij met bewaarcase besteld. Levertijd binnen 4 weken. Na 4 weken wachten wekelijks gebeld en gevraagd naar de voortgang. Elke keer een ander antwoord zoals vetragde levering, geen idee wat er aan de hand is we zullen navragen etc. Inmiddels 9 weken verder en nog steeds niets. Vandaag mededeling er wordt aan gewerkt en binnen 14 dagen heeft u antwoord.Ik vind deze gang van zaken slecht.

Gewenste Oplossing:

Directe levering of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 17 juli 2012 om 17:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Via onze eigen klantenservice kunnen we dit wel. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Janschijff