Klacht: nog niet ontvangen

op 19 juli 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 kleefmatjes van Techniosmart nog niet ontvangen. Besteld 22 mei

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de Technosmart kleefmatjes ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 20 juli 2016 om 09:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw email.

Wat vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen, deze zou al bezorgd moeten zijn. Vermoedelijk is er iets mis gegaan met de verzending.

Er is gisteren al telefonisch contact geweest tussen u en GroupDeal.
Wij hebben met u het adres gecontroleerd en een nazending aangevraagd bij de leverancier.

U zult spoedig de kleefmatjes ontvangen.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Team GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door LHM Maas