Mijn Klacht:
Uw klantnummer: 163551162
Geachte heer/mevrouw Broers,
Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging onregelmatig is.
Allereerst onze excuses voor het ongemak. We hebben uw klacht doorgestuurd naar de bezorgdienst. Dit is in behandeling. U kunt er dan ook vanuit gaan dat het probleem wordt opgelost.
De bonnen die u zou krijgen ter compensatie, zijn verstuurd naar uw adres. Indien u dit deze week niet ontvangt, willen we u vragen om dit aan ons door te geven.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen via onderstaande contactgegevens.
Met vriendelijke groet,
De Telegraaf Abonneeservice
Wij hebben de bonnen nog steeds niet ontvangen!
R.Broers
Gewenste Oplossing:
Er wordt nogal langs elkaar heen gewerkt! De belooft dit , de ander dat. Maar wij hebben er nog steeds niets aan!

