Klacht: nog niet de nieuwe kaart ontvangen Kaartnummer 3528020019021372

op 05 september 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

oude kaart voor nieuwe aangevraagd 23 aug 16 binnen 3 dagen tot op heden niets ontvangen er is wel al 7,50 afgeschreven
zie onderstaande
Klantenservice OV-chipkaart
23 aug. (10 dagen geleden)
aan mij
logo
Geachte heer of mevrouw,

U heeft een nieuwe kaart aangevraagd omdat uw oude kaart (bijna) verlopen is. Uw oude kaart met 3528020019021372 kunt u gebruiken tot de einddatum die erop staat. Uw nieuwe kaart ontvangt u binnen drie werkdagen.
Saldo op oude kaart

Heeft u nog saldo op uw oude kaart staan? Wij storten het saldo van uw oude kaart op uw bankrekening. Wij doen dit binnen 15 dagen na het verlopen van uw oude kaart.
Abonnement of automatisch opladen op verlopen kaart

Heeft u een geldig abonnement of automatisch opladen op uw oude kaart? Dit zetten wij over op uw nieuwe kaart. Dit geldt niet voor het OV-fietsabonnement. Dit abonnement kunt u zelf op uw nieuwe kaart zetten op de website van NS.
Saldo laden op nieuwe kaart

Om te kunnen reizen op saldo, laadt u eerst uw nieuwe kaart op bij een oplaadautomaat.
Hieronder vindt u de details van uw order:
Bedrag € 7,50
Saldo terugstorten op rekening **** **** **** **78 14
Datum

Klantenservice OV-chipkaart

23 aug. (10 dagen geleden)

aan mij

Vervangende kaart Ja
Bedrag € 7,50
Saldo terugstorten op rekening **** **** **** **78 14
Datum

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PaulArts