Klacht: nog meer betalen !!!!!!!!!!!!

op 17 mei 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Geachte heer mevrouw
Ik heb vandaag bij Leen Bakker Hollandlaan 18vinyl gekocht 59,96 per meter in totaal 4.30 meter totale koste plaat 257,83 en voor leggen 55 euro. Leen Bakker had ook eens 20 % korting 206.26m moet ik betalen later kwam ik achter Voober. kosten 19.99 euro bedrag was niet 206.26 maar 226.25 ik vroeg aan de medewerker waar om ik 19.99 euro extra moet betalen medewerker jaaaaaa ik ben 20 minute met u bezig geweest om te bestellen en transport kosten enz enz ?????? waar om word de klant niet eerder hier van op de hoogte gesteld?? waarom bij de prijs van vinyl let op extra transport kosten en bestelling tijd en de tijd die met de klant bezig zijn word in rekening van d klant gebracht van 19.99 euro? en kant krijg je 20 % korting en ander kant wat korting krijgen van Leen bakker de helft inleveren. ik vroeg aan de medewerker of ik een bewijs kon krijgen van vinyl leggen koste van 55 euro bewijs kon krijgen en dat was niet mogelijk word als vinyl binnen is waarom krijg ik dit niet??? en volledige bedrag van vinyl 226.26 euro incisief voorber. kosten van 19.99 euro die moet ik direct betalen bewijs of direct leg bedrag van 55 euro betalen was niet
mogelijk ps dit extra kosten berekenen heb ik nog nergens meegemaakt
ik hoop u hier mee te voldoende heb ingelicht en hoop spoedig mogelijk een reactie van u te ontvangen
e Ozyurek

niet

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht esref

3 jaren geleden - dank u voor reactie helaas nog geen terug koppeling van Leen Bakker zodra ik wat hoor vermeld ik dit ook mvg

Alle klachten die gemeld zijn door esref