Klacht: Nog immer geen restitutie ontvangen ad euro 649,13 voor aanschaf bij Cheaptickets van door Ryan Air gecancelde vlucht in juni 2020

Peter Trimp op 22 september 2021 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik wil graag mijn geld terug van 3 betaalde Ryan Air vluchten Eindhoven – Malaga v.v. aan tussenpersoon Cheaptickets. Ryan Air geeft mij aan dat het force majeure is vanwege COVID en dat ik de zaak met Cheaptickets moet regelen. Cheaptickets geeft mij aan dat ze wachten op restitutie aan haar van Ryan Air en mij dan pas terugbetalen. Dit loopt al vanaf mei 2020, al ruim 1,5 jaar sturen Ryan Air en Cheaptickets mij het bos in in deze. Ik ben van mening dat deze betaling door mij aan Cheaptickets van de 3 vliegtickets op zichzelf staat, waarbij geen dienst is geleverd (door wie dan ook) en ik om die reden door Cheaptickets gecompenseerd moet worden.

Restitutie van mijn geld of vouchers voor 3 vluchten in de toekomst

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cheaptickets.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cheaptickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Trimp