Klacht: Nog geen verbetering, uitstappen op busstation Leeuwarden

op 24 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 11 mei heb ik een klacht ingediend over het uitstappen op busstation Leeuwarden (zie onderstaande kopie). Helaas is het elders uitstappen nog geen succes. Tot nu toe heb ik 3 maal ‘normaal’ uit kunnen stappen (op de plaats waar alle lijnbussen normaal gesproken hun passagiers uitlaten).
De beloofde verbetering, om elders uit te stappen, van Arriva is dus nog niet structureel doorgevoerd.

Mijn Klacht
Iedere ochtend wanneer lijn 95 (Joure-Leeuwarden) aankomt (8:00 uur) op het busstation Leeuwarden, gaat deze bus rijden voor lijn 33 (Scholen Friese poort). Wanneer wij als passagiers uit willen stappen staat er een hele horde jeugd voor de uitgang die gelijk de bus binnendringen. Hierdoor kunnen ik en mijn medepassagiers amper de bus uit komen. Dit vind ik als passagier erg vervelend. Enkele chauffeurs roepen naar de kinderen alleen via de voordeur in te stappen, maar met zo’n grote groep heeft dat weinig succes.

Gewenste Oplossing
Graag zou ik willen dat de passagiers elders uit kunnen stappen, zonder gelijk te worden overlopen door jeugd van lijn 33.

Graag zou ik willen dat passagiers van lijn 95 elders uit kunnen stappen. Het zou geen grote moeite moeten zijn om deze op de uitstapplaats voor lijnbussen uit te laten, omdat alle bussen (m.u.v. stadsbussen) hier de passagiers uitlaten.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 25 mei 2016 om 05:38 geantwoord

Hallo Anna-Marijke,

Bedankt voor je bericht. Je klacht is mij duidelijk. Ik heb je bericht doorgestuurd naar de teammanager in Leeuwarden, met de vraag om naar deze kwestie te kijken. Zij zal dit nader uit gaan zoeken.

We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je 's ochtends in Leeuwarden ervaart.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Anna-Marijke