Klacht: nog geen lotnummer ontvangen

op 13 juni 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 13 juni 2016 om 07:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Wabeeke,

Naar aanleiding van uw klacht wil ik u graag de volgende toelichting geven.

Uiteraard is het vervelend om te vernemen dat er iets is misgegaan bij het aanschaffen van loten via de website.

Ik heb het voor u nagekeken en vastgesteld dat uw bestelling via internet wel gelukt is. De e-mail met daarin uw lotnummer is op 9 juni 2016 rond 14:37 verstuurd naar uw e-mailadres dat u vermeld heeft in uw gegevens..

Voor de volledigheid geef ik u hierbij nogmaals uw lotnummer door. U heeft meegespeeld met de trekking van 10 juni met een 1/5e Staatslot met XL met het lotnummer:
EP 62438

Mijn excuses voor het ongemak.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via klantenservice@staatsloterij.nl of 0800 023 13 03 (gratis).

Met vriendelijke groet,

Liza Ketelaar
Klantenservice Staatsloterij

Alle klachten die gemeld zijn door Ann Van Wabeeke