Klacht: nog geen levering ontvangen

op 17 augustus 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 1508 via internet een miele mangeldoek bestelt ,omschrijving
100326652 bedrag €95,48
heb geld overgemaakt via rabo bank aan iban begunstigde
NL5 ABNA 0565 6686 25
kenmerk begunstigde 4714712702102922
kenmerk bank 0030001698163147
datum 15 augustus 2016 16.10
bevestiging u heeft bovenstaande bedrag betaald van rekening NL87 RABO 0153 6494 96

Gewenste Oplossing:

wanneer ik mijn bestelling heb ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 17 augustus 2016 om 16:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Jansen,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan, in dit geval de onderdelenwinkel.

Email: info@onderdelenwinkel.nl
Website: http://Onderdelenwinkel.nl

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door whrmjansen@onsbrabantnet.nl