Klacht: Nog geen geld terug ontvangen

Enkele weken geleden heb ik een product in de originele verpakking teruggestuurd nadat ik met de contactpersoon X van ByeByeSnore had afgesproken het geld terug te ontvangen. Ik heb helaas nog niets terug ontvangen en ontvang geen reacties meer op mijn laatste mails.

Wanneer ik het geld alsnog heb ontvangen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bye-Bye-Snore.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bye-Bye-Snore.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht micomica

7 maanden geleden - Ik ben niet tevreden met de reactie van X van Bye Bye Snore. In plaats van dat ik de aankoopprijs terug kreeg gestort kreeg ik opnieuw het product (zonder enige commentaar) toegestuurd. Ik wil alsnog het geld van het product terug ontvangen en ook de verzendkosten die aan mijn kant zijn ontstaan en nogmaals ontstaan als ik het product opnieuw terug stuur. Op hun website staat het volgende vermeld: U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Onderaan is de mailwisseling van mij en X waarin hij mij toezegt dat ik het product terug kan sturen en het geld terug ontvang: Op 29 april 2016 15:19 schreef X: Beste, Je mag het product, indien niet geopend, terugsturen naar het adres: XXXXX Zodra het daar aankomt, wordt je terugbetaling in gang gezet. Vertrouwende jou hiermee naar behoren te hebben geinformeerd. Hoogachtend, Sincerely, Freundlicher Gruβ, meilleur salutations, X I.v.m. drukte is mijn bereikbaarheid slecht, excuses daarvoor. Op 28 apr. 2016, om 22:39 heeft X het volgende geschreven: Geachte heer X, ik heb 22 april via jullie webite aangegeven dat ik het product terug wil sturen en het geld terug wil ontvangen. men heegt na afleverdatum 2 weken de tijd om dit te doen (indien het verpakt blijft). ik heb nog geen reactie. is dit verzoek doorgekomen?

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bye-Bye-Snore.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 18 juni 2016 om 13:26 geantwoord

Ik heb beide keer het product terug gestuurd. De eerste keer in mei en de tweede keer in juni. Ik wil graag het aankoopbedrag en de verzendkosten (2 kaar 1,46 euro = 2,92 euro) terug ontvangen op mijn rekening. Pas dan zie ik de klacht als opgelost (ik weet niet waarom de klacht nu al als opgelost wordt geregistreerd, dat zet mensen die overwegen ook een klacht in de dienen op het verkeerde been en klopt gewoon niet gezien de situatie).

Ik wacht af wanneer ik het volledige bedrag op mijn rekening heb ontvangen, pas dan kan ik een positieve beoordeling over het omgaan met mijn klacht aangeven op klacht.nl.

Bericht van Bye-Bye-Snore.nl

6 maanden geleden -

Bericht van Bye-Bye-Snore.nl

6 maanden geleden -

Alle klachten die gemeld zijn door micomica