Klacht: Nog geen geld terug

op 05 april 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Bij aankomst op 24 febr bij ziggodome Marco Borsato bleken onze kaarten niet geldig te zijn. Volgende dag meteen een mail gestuurd met onze klacht en een paar dagen later kreeg ik een telefoontje van een medewerker dat hij het zou onderzoeken. Weer een dag later belde hij dat het gelukt was als ik bewijs van inname van onze tickets zou door mailen dan kregen wij ons geld€210 binnen een paar dagen gestort en kregen zelfs een waardebon van €100 ter compensatie. Die bon heb ik maar het geld is nog niet terug gestort. Wie kan mij helpen heb alweer gemaild maar krijg geen reactie mvg sandy

Als mijn €210 euro is terug gestort

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Viagogo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Viagogo

Heeft op 13 mei 2016 om 15:26 geantwoord

Beste Sandy,

Ik zie dat uw terugbetaling is verwerkt, en een email is gezonden naar uw emailadres. (In geval u de email niet kunt vinden, controleer dan uw ongewenste of spam map).
Wij hebben de terugbetaling verricht van onze kant, het duurt normal gesproken tussen 5 en 10 werkdagen voordat het bedrag in uw bankrekening zichtbaar is. (Dit hangt af van uw bank).

Indien u verdere vragen heeft, neemt u dan alstublieft contact met ons op.

viagogo Team

Alle klachten die gemeld zijn door Nicklenn