Klacht: nog geen geld retour na storing IDEAL betaling dd. 12 April

op 04 mei 2016 over Western Union in de categorie Wisselkantoren

lees net klacht van daniellelooije1, ik sluit me daar bij aan …. het is niet de eerste keer dat westernunion online een storing heeft na IDEAL betaling.

2x gebeld … meerder emails … netherlands.customer@westernunion.com en banktransfer@westernunion.com …. tot op heden blijft het bedrag verdwenen, ofwel RABOBANK heeft het verstopt of er zit iemand bij westernunion te knoeien en zit nu op die berg in Nepal? Ze vragen jou bankafschrift bewijs, maar zij overleggen geen bankafschrift dat ze correcte terug betaling hebben gedaan ….. vermiste ideal betaling gemeld aan eigen bank ABNAMRO met verzoek te storneren bij RABOBANK … ABNAMRO stuurt je terug naar ‘de winkelier’ ofwel zoek het zelf maar uit? ….

Maar weer eens bellen? 0800 is gratis nummer … maar ja de tijd die je erin stopt krijg je niet vergoed … en niets op papier of bevestigt met email …. klagen per ‘klacht’ eens proberen?

terugbetaling zoals toegezegt op bankrekening waarvan IDEAL is gedaan, maximaal 7 dagen na 12 april 2016.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Western Union

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Western Union nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pter