Klacht: NO Service

op 15 september 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik koop een mediaplayer online bij de BCC.
Echter merk ik meteen dat deze niet naar behoren werkt.
Product word opgestuurd. Product komt terug klachten niet opgelost.
Contact opgenomen met de leverancier hun geven aan wij ruilen hem om en u krijgt een nieuwe. Terug naar de BCC helaas er word niks omgeruild wij moeten hem opsturen het hoofdkantoor word gebeld door de medewerker maar ook zei zeggen opsturen.
Ik geef aan, ik heb hier zwart op wit staan dat de leverancier het product wil omruilen, jullie geven mij een nieuwe, jullie sturen de defect mediaplayer op en jullie krijgen een nieuwe opgestuurd van de leverancier 1 en 1 is 2 zou je zeggen maar nee hoor niet bij de BCC.
Dit is het zoveelste incident wat wij hebben met de BCC. Wij hebben echt een hoop producten gekocht bij jullie maar als dit afgerond is zal dat echt het laatste zijn. Low pricing No service pas beter!

Als ik is met een product terug komt die defect is dat de BCC haar verantwoordelijkheid is neemt. Bij een defect product hoort high service, haha op papier wel maar in werkelijkheid niet.!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 19 september 2017 om 09:52 geantwoord

Heeft op 04 oktober 2017 om 13:05 geantwoord

Ik vraag me af als ik een klacht in stuur wanneer ik eens een oplossing krijg.
Heb al een tijd niks van jullie gehoord.
jullie service wordt maar slechter en slechter.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. G.Goosens