Klacht: no cure no pay het is niet waar

op 01 oktober 2013 over Replacedirect in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

KLACHT Ik heb een laptop toshiba met en defect beeldscherm kabel ,replacedirect hanteert een beleid no cure no pay,maar het is niet waar,toen kunnen het probleem niet vinden en repareren,zeg ze dat videochip moet vervangt worden en de koste is 199€.
zeker van het defect zijn niet,maar dat was een smoesje dat ik moest onderzoeken kosten 35€ betalen .ik heb zelf een extern beeldscherm aangesloten op de laptop en de beeld is goed,en als ik met mijn vinger een beetje drukken onder mijn laptopscherm het beeld komt goed als ik los laten verdwijnen of gedimd.
ik heb zelf kennis met pc`s en laptop`s,en het probleem met het beeldscherm is niet het videochip als monteur van replacedirect beweert ,die een zei ik hoef niks te betalen maar de monteur zachter praten met zijn collega en het word 35€ onderzoeken kosten.ik ben 100% zeker dat ze weet niet waar ligt het probleem met het beeldscherm,en no cure no pay het is alleen in dromen.

ik wil mijn 35€ terug en het bedrijf moet eerlijk zijn met klanten
als van te voeren vroeg ze onderzoeken kosten heb ik graag betaald
als ik 199€ betaald dan ik ben zeker deeper in probleem geraakt met het bedrijf.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Replacedirect over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb Replacedirect een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht costacourta

4 jaren geleden - ik ben blij dat ik alleen 35€ kwijt bij dit bedrijf,en dat was het eerste en de laatste keer.nooit meer dienst van replace direct neemen

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Replacedirect in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Replacedirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Replacedirect

Heeft op 13 juli 2017 om 12:14 geantwoord

Beste,

We zien dat uw klacht uit 2013 nog altijd met de status \"openstaand\" terug te vinden is op Klacht.nl.
we hopen, en gaan er stiekem toch wel vanuit, dat het inmiddels toch wel al opgelost mag zijn, anderzijds vernemen we het vanzelfsprekend ook graag.

Graag zouden we u willen vragen te reageren. Liefst vernemen en zien we natuurlijk dat de status gewijzigd naar opgelost kan worden, maar anderzijds zullen we u alsnog zo goed mogelijk van dienst proberen te zijn. Hoe dan ook zullen we u voor uw reactie ten aller tijden belonen met een persoonlijke kortingscoupon t.w.v. 10%.

Bij voorbaat dank voor uw reactie!

Jaap
ReplaceDirect

Heeft op 13 juli 2017 om 16:19 geantwoord

Ik heb geen behoefte aan kortingen
En ik wens het bedrijf succes.

Alle klachten die gemeld zijn door costacourta