Klacht: NLEx Internet werkt niet. Weigering contract breuk zo ver. Liegen ook !

op 12 maart 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Ben zins december aangesloten Bij NLEx.
Mijn internet is een drama!!. De verbinding valt om de minuut steeds Waardoor het internet niet bruikbaar is ( surver connectie valt weg ) En de snelheid is ook niet wat het is beloof.Er is al 4/5 keer belooft dat het is gemaakt is (NIET DUS)
De gratis montuur die ze beloften komt ook gewoon niet.
Heb daarom via mail en 10X bellen gevraagd om het contract te verbreken om dat het gewoon 4 maanden niet werkt.
Maar dat weigeren ze.Heb daarom zelf hier een klacht overgemaakt bij de geschillen commissie maar dat kan tussen de 3 en 6 maanden duren voor uitspraak. KIJK UIT VOOR NLEx !! criminelen waar je zo 12 maanden aan vast zit als iets niets werkt.En ook nog de vollen prijs kan betalen

Per direct stop zetten contract omdat het niet naar behoren werkt.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NLE nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

6 maanden geleden - Beste meneer, Wij begrijpen uiteraard dat het vervelend is dat u de verwachte snelheid niet behaalt. Wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor u te verhelpen. Uit onze gegevens blijkt dat er inmiddels een afspraak met u is gepland voor 31 maart 2017 met een monteur. Wij hopen uiteraard dat tijdens dit bezoek uw klacht kan worden verholpen. Mocht dit niet het geval zijn, zullen wij op zoek gaan naar een andere passende oplossing. Met vriendelijke groet, NLE Klachtafhandeling

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 03 april 2017 om 15:56 geantwoord

Beste meneer,

Naar aanleiding van de problemen die u had met uw internetsnelheid, is er op 31 maart 2017 een NLE-monteur bij u geweest. Uit onze gegevens blijkt dat deze geen problemen met uw snelheid heeft kunnen ontdekken. Voor alle zekerheid en om uit te sluiten dat er echt niets over het hoofd gezien werd, heeft de monteur tevens nog een KPN-monteur aangestuurd.

Uit de gegevens die wij van de KPN-monteur ontvingen is gebleken dat ook deze geen fouten in uw koperlijn heeft waargenomen. De KPN-monteur heeft zowel bij de aansluiting in de wijkcentrale, als bij u thuis metingen verricht. Hieruit is gebleken dat de lijn schoon en stabiel meet. De internetsnelheid die momenteel bij u binnenkomt is 94,3 mb/s.

Uit bovengenoemde blijkt dan ook dat het probleem met uw internetsnelheid is opgelost en dat alles naar behoren werkt. Mocht dit onverhoopt toch niet zo zijn, horen wij dit uiteraard graag van u.

Vriendelijke groet,
NLE Klachtafhandeling

Heeft op 25 april 2017 om 16:57 geantwoord

Dit verhaal klopt voor geen meter.!!! pas na de monteur pas na 5 maanden zeuren lang kwam. En hier er een nieuwe aansluiting in heeft geplaatst werkte het pas zonder uitval om de minuut.En werkt de snelheid ook normaal.(gratis aansluiting monteur voor ziggo klanten?)
Ook is mij hierom reductie belooft wat nu weer word geweigerd. LIEGEN LIEGEN.en nog eens liegen!!
In november loopt mijn contract of en kan niet wachten om naar een andere provider te gaan !! Een keer NLE nooit meer !!

Alle klachten die gemeld zijn door tyer